Open Dag Rotaryclub Groningen Noord

Kom kennis maken op de Open Dag van Rotaryclub Groningen Noord op 5 april 2024!

Graag willen we jou uitnodigen voor een kennismaking met Rotaryclub Groningen Noord tijdens onze Open Clubbijeenkomst op vrijdagavond 5 april 2024!

Rotaryclub Groningen Noord organiseert deze bijeenkomst om op een laagdrempelige manier mensen kennis te laten maken met Rotary en onze activiteiten. Onze missie, 'Service above Self', vormt de kern van alles wat we doen. We zijn een actieve, gezellige club, die zich ook inzet voor diverse activiteiten en (goede) doelen, zowel lokaal, regionaal als internationaal.

Rotary is een internationale organisatie met clubs over de hele wereld. Samen werken we aan projecten die de grootste uitdagingen van deze tijd aanpakken.

Tijdens onze clubbijeenkomsten delen we professionele kennis, luisteren we naar inspirerende sprekers en bieden we een waardevol netwerk. Lid worden van Rotary verrijkt niet alleen je leven, maar draagt ook bij aan het maken van een verschil in de wereld en het opbouwen van langdurige vriendschappen.

Programma van de Open Clubbijeenkomst

Datum: Vrijdag 5 april 2024
Tijd: 17:00 - 19:30 uur
Locatie: Hotel 't Gemeentehuis, Grotestraat 2, 9781 HC Bedum

Tijdens deze bijeenkomst hebben we een speciale gast, Annejan Staal, die een presentatie zal geven over weidevogels. Het belooft een interessante en inspirerende avond te worden. Kijk op de website www.rotarygroningennoord.nl.
Graag vernemen we voor 3 april of je aanwezig zult zijn. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar secretaris@rotarygroningennoord.nl

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen op onze Open Clubbijeenkomst en om je meer te laten zien over Rotary en onze betrokkenheid bij de gemeenschap!

Met vriendelijke groet,
Miriam Geerts en Thomas Dijkstra