Rotary Groningen Noord is een club van ongeveer vijftig mannen en vrouwen uit uiteenlopend sectoren van de samenleving. We komen in principe elke vrijdag rond 17.30 uur bij elkaar in restaurant Het Gemeentehuis in Bedum. Daar sluiten we de werkweek af, toasten op het weekend en eten samen een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Behalve in vakantietijd staat er altijd iets op het programma. Dat kan een clublid zijn die iets vertelt over zijn werk of zijn passie, een spreker van buiten over een actueel onderwerp, een cultureel uitje of een bedrijfsbezoek.

Verrijking van het leven

De meeste leden hebben een druk leven. Waarom offeren ze een deel van hun tijd op aan de club? Daar zal ieder lid zijn eigen ideeën bij hebben, maar in essentie komt het hierop neer: we vinden Rotary een verrijking voor ons leven. En dat heeft te maken met de combinatie van een aantal elementen:

• Rotary Groningen Noord is een gezellige club. Never a dull moment. Er wordt geanimeerd gediscussieerd en regelmatig hard gelachen.

• Het biedt een omgeving waarin je jezelf kunt zijn. Ieders verhaal wordt gehoord, ieders inbreng op waarde geschat. Geen geforceerde vriendschap, maar wel een zorgvuldig gekoesterde sfeer van respect en kameraadschap, waarin ijzersterke banden kunnen groeien.

• Rotary biedt een ander venster op de wereld om ons heen. Een breder en genuanceerder venster. De leden komen uit verschillende sectoren van de samenleving. Daardoor horen we vaak uit de eerste hand het verhaal achter de headlines en soundbites van de media.
  • Rotary biedt een goede mogelijkheid om iets te doen voor de samenleving. Samen onze schouders onder bepaalde projecten of goede doelen zetten, dat geeft niet alleen mooie resultaten maar ook veel voldoening. Zoals voor "een Sint voor ieder kind":

Open Dag Rotaryclub Groningen Noord

Kom kennis maken op de Open Dag van Rotaryclub Groningen Noord op 5 april 2024! ...

Evenementen

Geen aanstaande evenementen