Naar 'de beste' Matthäus Passion ?

Op zondagmiddag 14 april aanstaande speelt de Nieuwe Philharmonie Utrecht (NPU)  in de nieuwe kerk in Groningen onder leiding van Johannes Leertouwer wederom de Matthäus Passion. De uitvoering van de NPU heeft de laatste jaren lovende recensies gekregen. De vaste recensent klassieke muziek van het Dagblad noemde de uitvoering van vorig jaar het hoogtepunt van 2018. Lees het hier en lees hier meer over de uitvoering en de bezetting. Net als vorig jaar zal Johannes ook nu een welkomstwoord richten tot de leden van onze club die de uitvoering bij gaan wonen en daarbij meer vertellen over het orkest, de solisten en zijn interpretatie van het stuk.

Kaarten zijn hier te reserveren.

Het is prettig als Johannes weet op hoeveel toehoorders hij kan rekenen. Daarom het verzoek om je komst door te geven aan Joost of in reactie hierop aan te kondigen. Het concert begint om 14.30. Als je het welkomstwoord van Johannes wilt horen dan graag om 14.00 aanwezig zijn.