Louwrens Hacquebord Paul Harris Fellow

Tijdens het diner van de Pets in Restaurant "de Rietschans" is gouverneur Louwrens Hacquebord door voorzitter Corien Weyland tot Paul Harris Fellow benoemd. Het was voor hem een verrassing, want -zoals hij zelf zei- gebeurt dat vaak aan het einde van het goef jaar....

Een Paul Harris Fellow (PHF) is iemand die vanwege zijn/haar verdiensten beloond wordt met deze eretitel. Hiervoor wordt door de voordragende partij (in dit geval onze club) een bedrag van 1.000,- US dollar aan Rotary Foundation betaald. De Rotary Foundation werd in 1931 in het leven geroepen met het doel daadwerkelijke bijdragen te leveren aan het op gang brengen van een beter begrip en vriendschappelijker verhoudingen tussen volkeren. Een goede besteding van deze investering dus.

Op de foto: Louwrens krijgt de versierselen van de PHF opgespeld door Corien.