Filepakket voor een goed doel

Stelt u zich eens voor: een prachtig gevulde vakantietas in uw favoriete kleur, geel of blauw, met een scala aan gadgets om uw vakantie nog leuker te maken. Maar wat deze tas echt uniek maakt, is de zeeblauwe leren bal die eruit springt! Deze tas is niet alleen ideaal voor kinderen, maar ook voor volwassenen die op zoek zijn naar een trendy en functionele reisgenoot. We weten zeker dat u er eentje nodig heeft!

En het beste van alles? Door het kopen van deze tas ondersteunt u direct het goede doel: het Rotary Kinderkamp. Dit bijzondere kamp biedt kinderen die om verschillende redenen niet op vakantie kunnen de kans om een onvergetelijke tijd te beleven. U draagt bij aan het creëren van magische herinneringen voor kinderen die anders deze kans zouden missen.

Het filepakket inmiddels uitverkocht.

De Rotary bal is nog wel te bestellen.